NiMh z Hobby King postovne?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Duben 26 22:56:01 CEST 2014

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 26, 2014 8:29 PM
Subject: NiMh z Hobby King postovne?

Rad bych koupil tuhle polozku
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__25024__Turnigy_AAA_LSD_900mah_Low_Self_Discharge_ready_to_use_.html
asi 6 ks ale naskoci mi k tomu extremni postovne, $30 a vice, delam neco
spatne nebo je to tak? Zkousel jsem ruzne zdroje z
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/RC_PRODUCT_SEARCH.asp?strSearch=turnigy+aaa
, z EU to je asi $10 ale zase nejsou skladem a i tak je to dost...
Nejaky jiny tip kde sehnat NiMh za rozumnou cenu v rozumne kvalite?

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
protection is active.