Nákup programátoru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 25 19:37:54 CEST 2014

Zdravím,
  ano, toto je velmi dobrá úvaha, která mne bohužel včas nenapadla.
  Nedošlo mi, že dnes už programovatelné IO vypadají naprosto jinak,
než tehdy, a že mít jedno zařízení na všechny je hodně náročné na
vývoj, konstrukci i následné použití (překlepa pustíte do obvodu
na 2.5V 25V :-) ).
  Ale ty programátory od BATRONIXu se mi opravdu líbí. Musím říct,
že ten BX48 Batego II je opravdu krásný a mocný. Umí i "very old
NMOS EPROM (Vpp >15V)! A k tomu i PIC, xPLD atd.... Prakticky je tam
vše, co jsem chtěl kromě Open Source podpory, nu, ale tak v nejhorším
rozběhnu ve virtuálu nějakou podporovanou distribuci Linuxu, když to
na mé nepoběží, s tím, na rozdíl od *dows, problém nemám :-).
  Hmm, pokud to schválí rodinná rada (v níž má slovo jen jedna osoba,
moje "lepší půlka"), asi bych ho pořídil.

Takže díky všem, byla to opravdu plodná a zajímavá diskuse!

Zdraví Pavel