Nákup programátoru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 25 19:20:36 CEST 2014

Zdravím,

>  Tohle jste četl?
  samozřejmě. Ono to vypadá, že když pracuji v Linuxu, jsem analfabet a neumím
číst :-) ?

> "Instalacia ovladacieho programu pre programatory ELNEC sa zahaji spustenim
> programu install.exe. Pozor, volana pamat DOS ulohy musi byt viac ako 470
> kB.

Spuštění tohoto programu napíše: Error decompressing PG4UDAT.DAT.

> Ak sa vyskytnu nejake problemy v priebehu procesu instalacie, nainstalujte
> si potrebne subory rucne. Premenujte subor PG4UDAT.DAT na PG4UDAT.EXE,
> skopirujte tento subor do cieloveho adresara a spustte ho.

Toto začne dekompresit PG4U.EXE, lezou tečky, a když jich vyleze asi 20,
napíše to CRC Error a bye bye.

> Subor
> PG4UDAT.EXE po rozbaleni vytvori vsetky potrebne subory a nasledne ho
> mozete vymazat."

A to přesně se nestane :-).

A pokud to ještě nad rámec výše uvedeného zkusím přímo pomocí lha v Linuxu,
dopadnu takto:

patrol na arcus:/opt/dosemu.disk$ lha x pg4udat.dat
LHa: Warning: Checksum error (LHarc file?)
LHa: Error: Unknown method skiped ... đ
LHa: Warning: Checksum error (LHarc file?)
LHa: Warning: Unknown header (LHarc file ?)

Takže nezbývá než konstatovat, že ten zatrachtilý soubor je rozbitý.

Nicméně, dostal jsem již asi 3 kopie od laskavých členů konference, moc
děkuji! Bohužel vaše krásná snaha vyšla naprázdno, AT28LV010 ani tento
neumí :-(.

S díky a pozdravem

  Pavel