Nákup programátoru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 25 18:15:31 CEST 2014

Zdravím,

> Jak jsem psal, programátor je jen krabice, kam se dá obvod. Podpora je daná
> softwarem.
> On ten LabProg-48LV tu Vaši AT28LV010 podporuje, ale asi pouze se SW po
> Windows:
> http://www.elnec.com/search/device-list/?prog=8&man=9
>
> Poslední verze SW verze 2.74 je z roku 2010 - hledejte úplně dole:
> http://www.elnec.com/download/

Jak jsem vysvětloval, ta je mi na nic, protože je pro *dows a to mi neběží.
Zato jsem úplně dole (úplně úplně úplně) našel dokonce i tu DOSovou verzi,
která je novější asi o 2 roky, než ta moje! Mohla by to umět! A je potvora
rozbitá! Nejde rozbalit! Originál instalátor se vykácí, nativní lha aplikace
(protože ty exáče nejsou nic jiného než selfextracting LHA archivy) se vykácí
úplně stejně. Stejně pod Dosemu jako v Linuxu samotném. Fakt je to rozbité,
problém je v tom .DAT souboru.
  Nemohl by to někdo případně zkusit, zda by jen nerozbalil ten pg4udat.dat
soubor (jak říkám, je to jen lha archiv) a zkusil případně poslat zazipované
?
  Zdraví Pavel