Fax Canon FAX-T301

Pátek Duben 25 15:56:09 CEST 2014

Dobré odpoledne,

     mám tu další obstarožní mašinku, nebo spíše pořádnou mašinu :-)
Jedná se o fax značky Canon typu FAX-T301 a mne se nedaří do něj dostat.
Diagnoza je prostá - nejde. Ale při pohybu přívodní šňůřou se ozvalo
zapraskání a trochu to bylo cítit, proto předpokládám, že vím, kde je
chyba.

     Bádám nad tím již nějakou dobu a nemohu sundat kryt. Drží někde na
neviditelných šroubech či co. Jednu část mám sundanou, tu vrchní, ale
spodní drží a drží. Viditelně ale není kde. Pod krytem je hromada
šroubů, ale povolovat je všechny se mi nezdá býti ideální nápad.

     Google mlčí, http://elektrotanya.com mlčí... nemá někdo, náhodou,
servisní manuál, nebo povědomost, kde jsou ty dva neviditelné šroubky? :-)

     Saša Svobodová