Nákup programátoru

Pátek Duben 25 15:17:13 CEST 2014

Ja bych se snazil pouzivat aktualne podporovane soucastky a kdyz uz bych
stal pred problemem, naprogramovat neco exotickeho, tak bych si
programator narychlo spichnul.
Neco uplne univerzalniho dnes uz predpokladam nebude vubec dostupne,
kazdy vyrobce si programovani napr. MCU dela po svem a pameti, co by se
neprogramovaly v systemu uz jsem taky dlouho nevidel.