Trafo z mikrovlnky - bodovacka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 24 16:31:59 CEST 2014

Jo to sedi - na tom druhem trafu je oznaceni MD-801EMR-1 a ted jsem
dohledal, ze je v nejake mikrovlnce, kterou testovali v nejake zkusebne
a namerili 1310W prikon trouby a vystupni mikrovlnny vykon 797W.

Takze lze pocitat s priblizne 800VA (spis vice on ten magnetron take
nema 100%) - to je celkem slusne a prinejhorsim dam ty trafa dve -
nejsou nijak velka.

Udelam jen stavitelny casovac a spinani SSR - mam tu nejaky 40A exemplar.

RV