Farnell a jeho web

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Duben 24 12:45:05 CEST 2014

Ja naposledy vcera a tento rok uz tak 5. krat.
viem ze dolovat suciasky pre home projekty po veceroch
je fajn a farnell u mna zatial vedie  na 1. mieste ale ked
maju udrzbu tak proste idem robit nieco ine.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Wednesday, April 23, 2014 10:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: Farnell a jeho web

Ahoj,
Mne osobne se nezda (respektive to nepozoruji).
Neobjednavam sice nijak casto (polovina ledna a zrovna dne) a objednavam odpoledne, ale posledni cca mesic jsem na jejich webu po vecerech/v noci skoro denne (dohledavam hodne soucastek do jedne konstrukce) a s udrzbou jsem se letos jeste nepotkal.... Rekl bych, ze mas jen smulu (a oni tim padem taky).
Marek

Ahoj,

máte stejný pocit jako já, totiž že web Farnellu každou chvíli večer
nebo celou noc nejede? Já tam vždycky chci něco objednat a zjistím, že
dělají údržbu webu. Tak to objednám jinde, přijdou o kšeft. A zase za
nějakou dobu tam chci něco objednat a zase prd. Jsou normální, že
dělají údržbu každou chvilku, nebo se mi to jen zdá?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>, Skype: callto://clexpert