[OT] Asusu T100 - povoleni hibernace

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Duben 24 07:15:04 CEST 2014

nemajuc w8 (teda na nalepke mam, len system je W7), skusim aspon pre w7
citujem MS: "Ak možnosť dlhodobého spánku nie je k dispozícii,
pravdepodobne ste zapli hybridný režim spánku."
prepinac je v nastaveni planu napajania/zmenit nastavenia planu/zmenit
rozsirene nastavenia planu a "Uspat"
ci su moznosti w8 rovnake neviem
Robo