Trafo z mikrovlnky - bodovacka

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Duben 23 19:58:55 CEST 2014

Ne, ke kondíku. Pokud někoho zajímá výsledek RE, pak
http://leteckaposta.cz/180529425

Typy diody a tyristoru dodám zítra, pokud budu mít v zaměstnání čas. (a pokud bude mít někdo zájem - musím to rozdělat.)
Ještě máme jeden typ, ale tam to nemám zkreslený celý, jen výkonovou část. Ještě k tomu chybí řídící obvody, řízeno je to procesorem, typ si teď nevybavuji, má to epromku 27něco, zobrazuje to nabíjecí napětí a chybové hlášení na displeji. Pokud by to někdo chtěl celý, tak musím počkat až se to pos..e. Střední doba mezi poruchami tak 4 měsíce, - už by to mohlo být.
Pokud bych to stavěl, tak radši ten typ bez procesoru, mám rád průstřelné konstrukce......
Pavel Glajc