Trafo z mikrovlnky - bodovacka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 23 11:35:37 CEST 2014

No tech 5 zavitu je podle me proklate moc - pocitam, ze maximalne dva
zavity. Je treba aby to dalo tak 600-800A, coz si myslim je realne. A
samozrejme silene zalezi na provedeni tech bodovacich trnu a celem
sekundarnim obvodu - je treba to dusledne provest s co nejmensima
ztratama a take zajistit dostatecny pritlak tech hrotu, jinak to vari
nadraka.

Ja mam v dilne slozenou profi bodovacku, jenze ta by mi zabrala pulku
dilny - je to vcetne vodniho chlazeni, pneumatickych celisti a dve velke
bedny rizeni. Tak shanim neco na male drobne veci, kdyz se treba delaji
nejake dekliky apod...maximalne do 1mm a na to musi tech 600-800A stacit.

RV