RE: OT elektro/stav - čím fixovat kabely pro podomítkovou instalaci

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Duben 22 18:00:21 CEST 2014

a neslo by urobit to tou sadrou a potom zalepit
hocicim (silikonom, tmelom) a sadru vyklepat kladivom?

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of M. Marusak
Sent: Tuesday, April 22, 2014 6:56 PM
To: HW-news
Subject: OT elektro/stav - čím fixovat kabely pro podomítkovou instalaci

Ahoj,

mám následující problém. Předělávám elektroinstalaci v některých částech starého vesnického baráku. Jak to u takových domů bývá, je s částečně smíšeným zdivem, se špatnými izolacemi, v přízemí dost vlhký. Proto jsem někde měnil omítku za sanační.
No a nyní tahám do vyfrézovaných drážek nové  CYKY kabely a mám problém, čím je fixovat v drážkách. V jiných případech to dělám elektrikářskou sádrou, ale tu nejde do vlhkých míst a hlavně do sanační omítky použít ("natahuje" vlhkost a ruší účinek sanační omítky).
Mají zdejší stavebníci nějaký tip, co jiného použít na fixování kabelů (a instalačních krabic) před překrytím omítkou?
Koupil jsem na zkoušku Lampocem, což je jakási cementová směs určená pro kotvení, která do cca 8 min zatuhne, takže se to částečně dá, ale přesto to nemá tu vlastnost, kdy kabel v husté sádře "už drží". A zase na druhou stranu po 2 hodinách už je to opravdu beton a případná úprava je jen se sekáčem a velkým kladivem.

Snad nějaké Mamut lepidlo v kartuši nebo něco podobného?

Dík za tip  Martin