OT elektro/stav - čím fixovat kabely pro podomítkovou instalaci

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Duben 22 18:55:59 CEST 2014

Ahoj,

mám následující problém. Předělávám elektroinstalaci v některých částech
starého vesnického baráku. Jak to u takových domů bývá, je s částečně
smíšeným zdivem, se špatnými izolacemi, v přízemí dost vlhký. Proto jsem
někde měnil omítku za sanační.
No a nyní tahám do vyfrézovaných drážek nové  CYKY kabely a mám problém,
čím je fixovat v drážkách. V jiných případech to dělám elektrikářskou
sádrou, ale tu nejde do vlhkých míst a hlavně do sanační omítky použít
("natahuje" vlhkost a ruší účinek sanační omítky).
Mají zdejší stavebníci nějaký tip, co jiného použít na fixování kabelů
(a instalačních krabic) před překrytím omítkou?
Koupil jsem na zkoušku Lampocem, což je jakási cementová směs určená pro
kotvení, která do cca 8 min zatuhne, takže se to částečně dá, ale přesto
to nemá tu vlastnost, kdy kabel v husté sádře "už drží". A zase na
druhou stranu po 2 hodinách už je to opravdu beton a případná úprava je
jen se sekáčem a velkým kladivem.

Snad nějaké Mamut lepidlo v kartuši nebo něco podobného?

Dík za tip  Martin