RE: Vrtačka na plošňáky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Duben 22 11:05:07 CEST 2014

Zdravim,

Minuly mesisac som jednu kupoval.
Mal som dovtedy 2 vrtacky so sklucidlom
kde sa meni vnutorna vlozka podla priemeru vrtaku nieco podobne ako toto: http://www.gme.sk/vrtaci-bruska-drill-3000-p732-004
Jednak su tieto vlozky nepresne
a vrtak v nich dost hadze a takisto hadzu tieto vrtacky. Proxony ktore som videl maju tiez tento system avsak ovela presnejsi.
Pre vymenu vrtakov je vsak neprakticky (odsrobovat hlavu ,vymenit vlozku, dotiahnut)
tak som nakoniec kupil toto http://www.sos.sk/?str=371&artnum=1557&name=donau-typ-0600 a som fakt spokojny.
Stojan mam odzaciatku tento: http://www.gme.sk/stojanek-na-vrtacku-08-ds-010-p731-393
Este som dal sancu vrtackam a kupil do nich toto: http://www.gme.sk/univerzalni-sklicidlo-demel-dremel-4486-p732-913
ale je to nepresne a vrtak v tom hadze takze nedoporucujem. Verte tomu ze vasa narexka ma sklucidlo ovela presnejsie
a 0.8 do toho v pohode uchytite a hadzat vam nebude. Len je to velke a hlucne ☺

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Friday, April 18, 2014 11:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vrtačka na plošňáky

http://eshop.proxxoncz.cz/category/path/23_64_66_150 + http://eshop.proxxoncz.cz/product/path/23_64_69/product_id/139
Marek

Zdravím,
mám doma téměř 30 let starou Narexku a klasický velký stojan - práce je s tím otravná, vrtačka hlučná, přesnost stojanu při vrtání 0.8mm dír nevalná..

Chtěl bych si pořídit nějakou menší (modelářskou?) vrtačku s nějakým malým stojánkem. Nemáte někdo s něčím podobným zkušenosti? Má to být na občasnou práci ve stylu hobby, něco co bych vytáhnul z poličky, připojil ke zdroji a těch pár dír udělal bez toho, abych hlukem zbudil celý dům a bez toho, aby mi vedle malých SMD odporů ležela na stole mrcha, co vyvrtá bez zaváhání 10-ku díru do kusu oceli :-)

Díky..
Jan Matuška