OT - Proc se neozyvam

Úterý Duben 22 07:35:01 CEST 2014

Koukam, ze kvalita tisku cca odpovida topmu memu bastlu, doufam, ze na
nove verzi vylepsim opakovatelnost polohy. Taky bych chtel zkusit mensi
trysku nez 0.3mm
Kazdopadne pro presnejsi dily (mala ozubena kola, remenicky na ozubene
reminky - tady uz to chce pri prumeru cca 11mm hodne zkouset a ladit
postup tisku...) jsou lepsi vysledky z PLA, je stabilnejsi a nizka
teplota podlozky je lepsi pro zachovani rosmeru ve vertikalnim smeru.
Taky vrstvy na sobe lip drzi se mi zda.

Takhle zatim vpada zaklad me stavby:
www.hascomp.cz/test/foto/3d.jpg