OT - Proc se neozyvam

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Duben 21 21:35:11 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 21.4.2014 od Miroslav Draxal:

> A jaká spokojenost? Dojmy?

Abych pravdu řekl, 3D tisk jsem roky sledoval tak nějak z povzdálí a
moc jsem tomu nevěřil, byl jsem k němu dost skeptický. Občas jsem
někde něco zaslechl nebo zaregistroval, ale šlo to mimo mě.

Když jsem přemýšlel, co si pořídím k narozeninám, řekl jsem si, že to
tedy zkusím. Buď to k něčemu bude, nebo ne. CNC frézku už mám, tyhle
technologie mě baví, maximálně to vyhodím nebo zakopu do rohu garáže.
A dopadlo to tak, že mě to úplně nadchlo a pohltilo. Jsem nadšený.

Jak jsem psal v minulém příspěvku, protiskl jsem už mnoho kilogramů
PLA a ABS, mám všechny barvy, v podstatě to jede každý den od rána do
rána.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem