Hleda se mikrokontroller/procesor

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Duben 21 18:34:53 CEST 2014

Predtym nez sa spusti debata o tom ktory derivat ARM je lepsi, tak za
seba - PIC32. Trebars PIC32MX795F512H, alebo PIC32MX250F128
Samozrejme sa s tym da robit pod Linuxom, MPLABX + ich kompilatory (to
pouzivam ja) nie su asi podla Vasho gusta, ale mozete fungovat s MIPS
GCC a makefile, takymto sposobom je urobeny trebars tento projekt
http://retrobsd.org/wiki/doku.php Tam zrejme najdete kompletny
toolchain pre Vas.

PIC32 (a ine PIC) pouziva aj projekt Pinguino, co by odvodenina od
Arduina - http://www.pinguino.cc/ neviem aky kompilator tam pouzivaju,
ale nepochybne je to nieco pod GPL, ako cely projekt.