OT:myčka zanussi 4844

LINHART Jiří jirilinhart na post.cz
Pondělí Duben 21 18:34:04 CEST 2014

Teď opravuji myčku protože občas netopila a teď přestala topit úplňě.
Mylel jsem prvně že odešla topná spirála a proto jsem ji rozebral. Jako
první jsem našel čidlo teploty a to měnilo odpor podle tohojak jsem ho
zahříval rukou. V pokojové teplotě má odpor 4K5.

teď jsem rozpojil topnou spirálu. Ta má odpor cca 25R a na přívodu jsem
naměřil na začátku když má topit frekvenci 200Hz, po chvilce 100 a potom
50Hz a napětí max.40V bez zátěže. Při zapnutém topení(při zátěži) teď
nemohu měřit, musím opravit konektor.

Nevíte někdo kde hledat závadu dál? nebo si procesor něco hlída na začátku
co jsem zatím nezjistil například vlastnosti topné spirály? a proto
nepustí topení

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/