AVRstudio simulator

LINHART Jiří jirilinhart na post.cz
Pondělí Duben 21 13:01:54 CEST 2014

A nejen pro začátečníky pro práci s AVR nebo PIC procesory je nádherný
program Flowcode. Je to program na programování i grafické simulování a co
hlavně je to programování pomocí bloků. Kdo nezkusil nevěří jak rychlo a
se dá napsat jednoduchý program. Je tam plno komponent a protokolů v
základu. Složitější programy je možno psát v Cečku nebo v ASM, ale tam je
už problém se simulací.

Na youtube je plno výukových filmů.

S tímto programem bych doporučil začít s programováním.

JL