Hybridní IO WRD 307 (306)

Sobota Duben 19 22:18:22 CEST 2014

Hezký večer,

	děkuji za nasměrování. Podle všeho je lepší a cena není tak tragická,
ale je otázkou, jestli má smysl použít takto přesný dělič v přístroji,
který je navržený na horší. Ano, dělič se zlepší, ale přesnost zbytku
přístroje zůstane stejná. Originál by měl mít toleranci 0,3% ale nevím,
jestli jen 0,3% nebo +-0,3% spíše ale to druhé.

	Kdyby se mi neozval jeden člověk, že jej má a může jej postrádat :-)
tak bych o tomto silně uvažovala, je to opravdu docela dobré. Jen mne
mrzí, že jsem to ráno nedokázala najít, přitom jsem v odporových sítích
hledala...

	Saša Svobodová