Sdělovací kabel do země

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Duben 19 10:26:00 CEST 2014

su tam dva mody. Diferencialny, t.j. signal viditelny medzi dvoma
vodicmi paru. Potom common mode (suhlasny?) co je signal rovnaky na
oboch vodicoch.
Pre elektromagneticky pulz tohoto typu sa diferencialne naindukuje
pravdepodobne nie vela. Ale v suhlasnom mode to je jeden dlhy drat.
Takze dostanete male (nulove) diferencialne napatie, ktore sedi na
vysokom potenciali proti zemi.
b.