Vrtačka na plošňáky

Jan Matuška hw na starhill.org
Pátek Duben 18 21:30:22 CEST 2014

Zdravím,
mám doma téměř 30 let starou Narexku a klasický velký stojan - práce je
s tím otravná, vrtačka hlučná, přesnost stojanu při vrtání 0.8mm dír
nevalná..

Chtěl bych si pořídit nějakou menší (modelářskou?) vrtačku s nějakým
malým stojánkem. Nemáte někdo s něčím podobným zkušenosti? Má to být na
občasnou práci ve stylu hobby, něco co bych vytáhnul z poličky, připojil
ke zdroji a těch pár dír udělal bez toho, abych hlukem zbudil celý dům a
bez toho, aby mi vedle malých SMD odporů ležela na stole mrcha, co
vyvrtá bez zaváhání 10-ku díru do kusu oceli :-)

Díky..
Jan Matuška