Páteční OT: Vložení dat do video DVD

Pátek Duben 18 16:29:48 CEST 2014

Hezké odpoledne,

     omlouvám se za další OT, ale už opravdu nevím kde hledat. Potřebuji
vypálit filmové DVD pro přehrávače, ale chci na disk vložit i soubory
pro počítač. Dříve to programy normálně uměli, ale pak jsem to nějakou
dobu nepotřebovala a dneska zjišťuji, že to snad nikdo neumí. Používám
ke své spokojenosti Ashampoo Burning Studio 10 ale to to neumělo nikdy,
uměl to CD BurnerXP ale v nové verzi, co se teďka dá stáhnou, to také
neumí a ještě ke všemu si nerozumí s DVD-RAM, takže je to celé nadraka.

     Nenapadá někoho, jak Burning studio přimět k tomu, aby mi vypálilo
na disk ještě další soubory? Případně nevíte o nějaké jiném programu,
který to umí? Asi by šlo vytvořit ISO obraz, ten pak v něčem upravit
vložením potřebného adresáře, tuším, že to umí i WinRAR, a pak to celé
vypálit, ale to se mi zdá jako poněkud zbytečně složité řešení.

     Děkuji za případné podněty :-)

     Saša Svobodová