Re: OT: přechod z XP na Linux

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 18 12:50:43 CEST 2014

 18.4.2014, 12:43:18

Mam to podobne. Nejake to a,b,c,d jsem tam casem asi pridal, ale
nebude toho vic nez by slo na prstech jedne ruky spocitat.
K tomu, mam vypnute sluzby ktere nepouzivam ( napr. autorun pro vymena
media) ale hlavne nepouzivam IE, outlook, ms-mediaplayer, coz jsou asi
nejcastejsi body pruniku zvirectva do PC.
No a k tomu trochu te uzivatelske inteligence.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz