RE: OT: přechod z XP na Linux

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Duben 18 11:59:14 CEST 2014

Neopatchovaný systém je bezpečný do té doby dokud není známá bezpečnostní díra.

Ano na aktualizovaném systému je nejvážnější problém právě uživatel a jeho chování. Na neaktualizovaném systému projde útok nezabezpečenou dírou a uživatel tomu nemá jak zabránit protože se o tom ani náznakem nedozví. Dál si spokojeně žije s představou jak "s tím vydupal". Jen se možná diví jak jsou najednou ta windows nějaká líná.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, April 18, 2014 11:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: přechod z XP na Linux

BTW proc bych nemohl jezdit na deset let starych gumach, kdyz nove gumy
mi z nejakeho duvodu nevyhovuji a jezdi se mi na nich hur nez na tech
novych.

A propo to srovnani velmi kulha, neb SW se neopotrebovava vekem - kde
berete jistotu, ze x let opatchovavany system XP je na tom hur nez
cerstve vydany Win 8.1

BTW vite, ze bezpecnost z valne casti ovlivnuje uzivatelova inteligence?

Radek Vicek