Re: OT: přechod z XP na Linux

Pátek Duben 18 10:03:57 CEST 2014

Chytrou televizi mám (LG 37LV570S) a prohlížení internetu je tam nouzovka.
Psaní textu na DO je utrpení a v browseru nejde flash. Na youtube jako
takový to má nějakou extra aplikaci. Táta si ke svojí televizi (která moc
chytrá není) pořídil nějakou krabičku s androidem, taky si pořídil tablet s
androidem (a tv tunerem). (Jenže ani jednom z toho si nevytiskne fotky ani
nenapíše zakázkovou knihu, resp. asi by to šlo, ale pohodlnější je to na
PC.)

P.K.