[OT] Zvlhcovac vzduchu (suchy vzduch v kancelari)

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Duben 16 13:56:19 CEST 2014

tohle jsem resili uz nekolikrat a bez rozumneho vysledku ..

objem vody za 24h byl potreba podstatne vetsi nez byla "bandaska" zvlhcovace ...

ladil jsem vlhkost v mistnosti cca 5x3m, hlavne kvuli statice, porad cloveka neco "kopalo" .

po 48h co jsem zvlcovac zasoboval vodou, aby frcel porad, se vlhkost v mistnosti zvedla z 32% na 33% :-).

asi se nejak nasytily povrchy a elektricka masaz prestala.

ten prach, nebo co to je, je  pravda, ale problem byl jsem v nejblizsim okoli.

openspace je proklety zlo, ktery by se melo vyhladit !! tam udrzet lidsky podminky je problem ..

to znamena, ze ted jsme prestehovany do openspace a vlhkost/sucho, smrad, teplo, zima, chlazeni, vsechno je uplne naprd

po cely rok.

elektricke masaze zacinaji na podzim a  konci s jarem, tedy topnou sezonou a moznosti vetrat oknama. ( ty se  tak po 3 dnech zacnou zavirat, protoze se musi

pustit klima, proste horor .. ).

bezny zvlhcovac do openspace = vyhozeny prachy,tot moje zkusenost .

tomik.