[OT] Zvlhcovac vzduchu (suchy vzduch v kancelari)

Středa Duben 16 13:17:34 CEST 2014

Přátelé,

zjistil jsem, že máme v práci suchý vzduch a to hodně. Mám na stole
teploměr s vlhkoměrem a ukazuje mi teď 26% (při teplotě 24 stupňů). I kdyby
trochu kecal a bylo tu ve skutečnosti 35, pořád je to sakra málo. S tím
souvisí takové ty průvodní jevy jako pálení očí, případně rýma apod.

Řešení by bylo jednoduché - pořídit zvlhčovač. Ale co vybrat? Na trhu je
toho dost, s různou cenou a s různými principy - horká pára vs. ultrazvuk.
Co je lepší?

Navíc tu máme openspace, tj. poměrně velkou místnost, tak by to asi chtělo
víc než jeden přístroj. Například u tohohle píšou, že je až na 38 m2, což
je cca 6x6 metrů. I když si to dám přímo na stůl, budu mít asi lokálně
vlhčí vzduch než kolegové na druhé straně openspace, ale ten prostor tu
vlhkost stejně sežere.

https://www.mall.cz/zvlhcovace-vzduchu/steba-lb-5

Pavel Kadečka.