Generator nahodnych tonu A-Radio, aneb kdyz dva...

balu@home balu na k-net.fr
Středa Duben 16 12:26:58 CEST 2014

Vas tam musel niekto strasne nasrat pan Lukesh...
Ja mam zase uplne opacnu skusenost. Co som tam poslal to zverejnili, a
vzdy na titulke :-) Jedno vychadzalo 9 mesiacov pred par rokmi a druhe
vyjde v 7/2014. Plus uvodnik v 4/2014.
A pan sefredaktor sa ma snazil ukecat ci by som nechcel publikovat
viacej :-)
Je ta Vasa konstrukcia z pred 28 rokov niekde pristupna? By ma to celkom
zaujimalo.
b.