Zaslepky na dutinkovou listu

Středa Duben 16 12:04:27 CEST 2014

Tak mi to nedalo a poskadlil jsem cinana. Original Molex 15-04-0292, to co
ma Farnell za 7,68Kc/ks  pri 100ks a 2,97Kc pri 40.000+ se v Shenzenu
prodava v kusovce za 0,28RMB to je mene nez 1Kc. Nejaky noname stoji 300
RMB bedna 10.000ks to uz pak jsou ony halere za ks.
Nedavno jsme se ptal nekoho z TM E proc maji u soucastek 3x takove ceny nez
jsou v cine a bylo mi vysvetleno ze jde o vyhody spolecneho trhu :-)