RFID stul - cteni cipu v prostoru asi 100x200x20cm

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Duben 16 08:22:00 CEST 2014

A nebylo by snazší mít 2 místa (místo odebrání a místo vrácení) kde by
se četl zpracovaný kus. Tím by byly pouze 2 malé antény.
Co se týče ceny tak jen takový nápad, nebylo by levnější čtení čárkového
kódu? Ten si lze natisknout na samolepku a nalepit. Otázka je zda je to
ve Vašem případě použitelné.
Milan