Generator nahodnych tonu A-Radio, aneb kdyz dva...

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Duben 15 22:37:13 CEST 2014

Ano tehdy byl čas a chuť něco poslat, ale nebylo možno.
Teď je možno a není čas a chuť :-D

Doba se liší.... Ale výsledek stejný ;-)

Taková otázka ono fakt Amáro ještě existuje....

Zdeněk Aster