mix dvoch audio signalov

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Duben 15 19:50:06 CEST 2014

diodový pepínač, nebo s 4053

to napájení bude potřebovat trochu pacifikace.

----- Původní zpráva -----
Od: "iko" <iko.ikoon na gmail.com>

analog nemusim, tak sa chcem poradit. Nemate niekto jednoduche a funkcne
zapojenie na zmixovanie dvoch analogovych stereo zvukov? Mam za telkou
pocitac, video je cez DVI->HDMI ale zvuk tam nie je tak som ho zobral zo
zvukovky na pocitaci. Telka iny zdroj zvuku pri prepnuti na HDMI
neberie. Domace kino zas ma len jeden externy vstup. Spravil som
jednoduchy mix z odporov, ale ked vypnem pocitac aj telku, tak to zacne
cvrlikat, sumet atd... Ked je telka zapnuta a PC nie, tak je zvuk z
telky skresleny. Ide dobre, len ked je PC aj TV zapnute. Idealne keby to
nepotrebovalo napajanie, ale ked sa inak neda, tak mam 12V zdroj na
napajanie PC, tak by som z neho potiahol.