vychytrala pracka, was: Pracka s Rapsbery pi (len tak mimochodom, ma to byt raspberry)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 15 15:21:00 CEST 2014

> Snímání vibrací tam není, odsrøedivka nají¾dí s nìjakou rampou a hlídají se otáèky
> jestli dosáhnou v daném èase danou mez, pokud ne, sní¾í se.
> Samozøejmì té¾ pøi nevyvá¾ení.

Mne to samozrejme nepripada - preco by sa pri nevyvazeni nemohli dosiahnut "nejake otacky za nejaky cas"? Moment zotrvacnosti je predsa priblizne taky isty ako pri vyvazenom bubne s rovnakou hmotnostou (mozno este trocha mensi, kedze viac materialu lezi blizsie k osi otacania)...?

wek