Pracka s Rapsbery pi

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 15 13:42:31 CEST 2014

 15.4.2014, 13:28:53

Byl jsem nedavno na nejake oslave u jednoho znameho.
Jak uz to tak byva, jedna z mnoha konverzacnich skupinek vznikla v
kuchyni, zhodou okolnosti u sporaku. Asi se toho sporaku nekdo spatne
dotkl, nebo si polozil sklenicku kam nemel, nebo neco podobneho.
Proste, v jednu chvili se ze zahrady priritila vydesena pani domu, co
ze to tu vyvadime ? Po chvili nechapaveho koukani a vysvetlovani nam
ukazala ifoun, kde ji jakasi aplikace s pipanim upozornovala, ze z
hrnce na plotne se vyvarila vsechna voda.
Znamej, tim spise jeho pani, nejsou zadni technici, propojeni s ifounem
je pry beznou, byt priplatkovou soucasti toho sporaku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz