Pracka s Rapsbery pi

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Duben 15 08:30:43 CEST 2014

Ano, pak tomu take fandim. Jeden tip bych mel. Pro ovladani pres webove
rozhrani pripojit k nejakemu AVR/PIC nejaky modul od ConnectOne:
http://www.spezial.cz/connectone/connect-one-nano-lanreach-uart-usb-spi-ethernet-modul.html
http://www.spezial.cz/connectone/bezdratove-seriove-rs232-wifi-moduly-iwifi-mini-secure-socket-iwifi-connectone.html

AVR/PIC bude ridit akcni cleny, do modulu lehce udelate web, kterym se
to budete ovladat.
http://www.spezial.cz/apps/vytvoreni-web-serveru-ve-wi-fi-modulu-mini-socket-iwifi.html
http://www.spezial.cz/apps/vytvoreni-web-serveru-ve-wi-fi-modulu-mini-socket-iwifi-part2.html

Martin Hanek