Pracka s Rapsbery pi

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Duben 15 08:15:23 CEST 2014

Treba bude pan Hudecek vyrabet pracky s pripojenim k Internetu. Dnes se
o tom vsude pise, jak lednicky, kavovary, pracky, mycky a kdovi co jeste
bude pripojene k Internetu, k tabletu a mobilu. A vsichni budeme prsty
matlat po displeji, vse kontrolovat, stahovat prislusne aplikace, ktere
nam to graficky budou prezentovat a bez toho nebudeme moci zit.

Martin Hanek