Pracka s Rapsbery pi

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Duben 15 07:18:12 CEST 2014

Zdravím,
  něco tu nechápu. Jako že budete sedět u webového rozhraní a klikat na
tlačítka jako "buben, malá rychlost, vlevo", "buben, stop", "buben, malá
rychlost, vpravo", "buben, stop" ... ?
  Nebo kde se v té RP vezme ta "prací inteligence" běžné pračky ? Tu asi
budete muset taky napsat, že... Nebo existuje někde nějaká Open Source
pračka ? No třeba ano, ještě jsem nezkoumal :-).
  Tj. zajímá mne, jak budete řešit právě tu základní inteligenci pračky -
nejsem v tom doma, programuji ústředny a ne pračky, ale domnívám se, že
dnešní pračky už mají docela vymakané programy - úsporné, ekologické atd.,
takže ano, jistě si dovedu představit, že "něco" napíšete, ale jest otázkou,
jak to bude prát v porovnání se "skutečnou" pračkou...

  Zdraví Pavel