Pracka s Rapsbery pi

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 14 22:01:29 CEST 2014

Jo, tohle je taky vtipný, jak je všechno hacking:-)

Tu el. pevnost risknu.

Teď řešíml, jak udělat měření otáček, tedy frekvence v řádu do kHz a taky
jak na fázové řízení triaku. Skoro to vypadá, že bude jednodušší celé řízení
udělat v AVR a tím RP jen vybírat programy. Ale radši bych to celé v jednom.

PH

Od: Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz>Je to 3.3V a jsou to piny přimo
toho ARMového procesoru, tak jestli chcete

"

kokrétní údaje nutno hledat tam, ale rozhodně bych to moc nepřeháněl vyměnit

procesor půjde fakt blbě :-D

Já tam mám pověšenou ATmegu a v pohodě.

http://elinux.org/Rpi_Low-level_peripherals#GPIO_hardware_hacking

Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>

"leží mi tu mrtvá pračka a nepoužívané RP. Tak jsem si řekl, že to dám
dohromady.
Ale narazil problém: Nenašel jsem od toho normání DS, jen milion blogů,
videí, komunit a všelijakých blbostí. Asi v těhle trendy-věcech neumím
hledat.

Kde se dozvím, jaký proud lze odebírat z GPIO, nebo jaká je elektrická
pevnost Eth?"

"