Termoclanek nikl kanthal ?

Pondělí Duben 14 12:24:39 CEST 2014

Je mi znamo, bohuzel blizsi info nemam a jiz vubec neodhadnu jaky je vliv
obsahu chromu ve slitine na termoeletricke napeti daneho termoclanku.
"Topna telesa"  vyrabi rada firem a jsou vzajemne zamenne a tak
predpokladam, minimalne podobne vlastnosti termoclanku.
Cinan je celkem vstricny, mam dokonce i fotky z vyroby, ale info o
termoclanku  jsem z nej nevyrazil, v nejhorsim zmerime,ale je to prace
navic a hlavne zdrzeni nez vzorky dorazi.
http://i.imgur.com/SyKmLed.png
http://i.imgur.com/2V2C8yH.png