Šířka papíru a univerzální ovladače tiskárny ve Windows XP

Sobota Duben 12 17:39:18 CEST 2014

Hezké odpoledne,

	já jsem zatím hledala řešení s tím originálním univerzálním ovladačem.
Nějak se mi nechce věřit, že se mu nedá říci, jak široký papír má. Tedy
ono to jde, ale má v sobě několik možností a nic dalšího. Použít jiný
ovladač je asi cesta, kterou se dám, ale chtěla jsem prostě zkusit tuto
cestu. Je vidět, že to asi fakt nejde.

	Je zajímavé, že řídící program tiskárny umí sám zalomit text který se
tiskne v textovém režimu, ale pokud se tiskárně pošlou obrazová data,
tak to co je mimo rozsah papíru se zahodí.

	Program na udělání bitové kopie disku žádný vyzkoušený nemám a dělat
více pokusů najednou na jednom počítači asi není úplně dobré řešení.

	Večer se do toho zase pustím :)

	Saša Svobodová