Re: Páteční odlehčení

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Duben 11 23:27:34 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 11.4.2014 od Jaroslav Meduna:

> tohle je taky dobry video z praxe pro patecni odlehceni:
> http://www.youtube.com/watch?v=3pXTXD9c9vY

To je drsný teda. A propos, jeden můj zákazník mi vyprávěl, jak jel za
menším náklaďákem, který vezl právě takový vysokozdvižný vozík. Pěkně
jeli a v tom náklaďáček vjel pod most, kam se s tím vozíkem nevešel,
vozík začal padat. On hamtnul na brzdu a vozík se mu zapíchl těmi
vidlicemi svisle do motoru, kapota vozíku nad kapotou auta. Kdyby
zabrzdil trochu pomaleji, tak měl vidle v sobě.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem