STM32 - Cube libraries

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 11 17:55:36 CEST 2014

Po nastudovani datasheetu (cim ste mali aj tak zacat) to napisete priamo do
registrov za ten isty cas, presne tak isto, ako ste to vzdy robili s inymi
jednocipmi. Ako bonus budete presne vediet, co robite, nebudete zavisly na
chybach a dementnostiach v tych tzv. "knizniciach", a bude to mensie a
rychlejsie.

Jedine, co Vas zdrzi, je to, ze v zakladnych headeroch k jednotlivym
cipom/podrodinam chybaju zadefinovane hodnoty pre viacbitove bitfieldy vo
funkcnych registroch, O CO SOM UZ NA TOMTO MIESTE VIACKRAT PROSIL
PRITOMNYCH ST-CKAROV.

Ja chapem, ze su aj rychlobezkari, ktorym je cudzie studovat datasheet, ale
to aj tak nie je Vas pripad... ;-)

wek