STM32 - Cube libraries

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 11 17:16:39 CEST 2014

A cakali ste nieco ine?

Nestaci Vam, ze je to take cool a trendy?

Podla mna je to prihodna odpoved ST na kritiku, ze maju mizernu
dokumentaciu. Teraz uz nie je mizerna, bo nie je ziadna.

Na druhej strane, co sa tyka toho HAL, ja osobne si myslim, ze to nie je
vobec ziadna strata (a rovnaky nazor mam aj na "peripheral library").

Mimochodom, podla mna je horsie to, ze sa uz nepribaluje CMSIS DSP
kniznica. Oficialny argument je
(https://my.st.com/public/STe2ecommunities/mcu/Lists/STM32Java/Flat.aspx?RootFolder=/public/STe2ecommunities/mcu/Lists/STM32Java/STM32Cube%20DSP%20libraries&currentviews=110
) , ze je predsa pribalena k IAR a Keilu, tak co. Druha cast oficialneho
argumentu je, ze je prilis velka. Prave som to spocital, zdrojaky CMSIS
DSP su nieco vyse 5MB nezbalene, spolu s examplami asi 10MB (v povodnom
baliku k tomu bolo vygenerovanych niekolko 11MB binarov so symbolmi pre
tie "oficialne podporovane" distribucie). Zbalena cube f4 kniznica ma
142MB, v com je napriklad aj 1.5MB velky bmp obrazok
STM32Cube_components.bmp, kde nie je nic ine len niekolko farebnych
obdlznickov s popisom... Tak si to dajte dohromady.

wek