Mikropasek na plosnem spoji

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Duben 11 16:14:27 CEST 2014

hladajte termin coplanar waveguide, takisto existuju kalkulatory ako pre
microstrip. Ked je sirka medzery radovo rovnaka ako sirka spoja efekt je
skoro zanedbatelny. Ak ta zem musi byt blizsie zvysuje sa tym kapacita
vedenia a tym padom znizuje menovita impedancia. Vtedy treba patricne
zvysit indukcnost (zmensit sirku vedenia) aby impedancia ostala zachovana.
b.