Má smysl koupit hybridní disk - SSHD - do notebooku?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Duben 11 15:26:45 CEST 2014

SSHD mám v domácím počítači, žádné ovladače nebo nějaký přístup
neřešíte. Vše je věcí firmware disku, sám si určí co na SSD nasype, tedy
to co se často používá. Nemůžete to nějak ovlivnit.
Mám Win8.1 na PC starém 7 let, SSHD 1TB a vzal jsem jej proto, že jsem
potřeboval více místa, ale zároveň byl můj starý disk pomalý.
SSD by mi to určitě zrychlilo, ale nechtělo se mi dávat ty peníze +
ještě kupovat velký disk.
SSHD je rozumný kompromis, PC nabíhá asi za 30-40 sekund (přesně si
nepamatuji), z toho biosu to trvá asi 12 sekund. Někdy ty Windowsy
naskočí po biosu za 10 sekund. Ale to neřeším, jsem spokojen.
SSHD jsou nové, poruchovost tedy nezjistíte.
RAMku tam přidat můžete, oni ty Visty využijí až 3GB.

Martin Hanek