OT: dost mimo (zenijni technika)

DeeJay deejay na email.cz
Pátek Duben 11 14:41:21 CEST 2014

Zdravím diskutující,

je to sice dost mimo zaměření konference, nicméně je tu hromada lidí
zabývajících se lecčím, tak třeba bude mít někdo zájem nebo nápad. Doma se
mi už velice dlouho povalují vojenské bedny s nástroji pro ženisty (vrtačky,
sbíječky a další přislušenství) Otec to kdysi ve vojenském výprodeji koupil
do firmy, něco jsme používali a něco je nové, nakonzervované, ale mě k
ničemu. Ano, můžu to dát do sběru jako železo, ale připadá mi dost hyenismus
ničit nové a funkční nástroje. Takže co s tím ? muzeum, vojenští nadšenci,
řemeslníci ?

Nějaké obrázky tady:

https://plus.google.com/photos/111481281299501556874/albums/6000996285420888
625