Smutny kviz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 11 10:49:48 CEST 2014

> Jano da sa to interpretovat aj inak. Skuska magnetom potvrdila, ze nie je 4x dlhsi :-)

Ano, da sa dlzka merat aj ohmmetrom, resp. Ty by si urcite vytiahol nejaky
sialene drahy TDR bazmeg; ale ten merany kus mal 3m a mame aj pravitko...
;-)

>ten kabel nemá datasheet ?

Nie, resp. nic coho by sa dalo chytit. Podobne je to aj s oznacenim. Nieco
ako ten RS232 kabel, co tu spominal pan kolega Poucha, ktory tiez urcite
nema nejaku explicitnu specifikaciu na spajkovatelnost.

Ako vravim, je to nie uplne bezny kabel. Samozrejme si ho mozeme dat
vyrobit len a len pre nas na mieru a podla nasej specifikacie, a tych 99%,
ktore nikdy nezuzitkujeme, zahodit, ale zrejme aj to sa prejavi na cene...
;-)

Skrtit, rezat, ci opluvat dodavatela je, ako som povedal,
kontraproduktivne, lebo jednak je v tom nevinne, druhak ho potrebujeme
hoci aj na pripadnu reklamaciu.

Ja som tu nechcel rozoberat organizacno-obchodnu stranku veci, len tu
technicku.

wek