Extreme burner avr v1,4

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 10 22:10:21 CEST 2014

S tímto problémem jsem se setkal i u svého oblíbeného USB ASP. Taky neumí bin. Ale naprosto nechápu proč. Pochopil bych, kdyby naopak uměl jen bin.

PH

Od: Alexandra Svobodová
	ten soubor EPP vypadl z programu UP a tak jsem jej tak nechala. Je to
již dlouho a sama na svůj program koukám dosti nechápavě :-)

	Všechny programy co jsem kdy zkoušela umějí načíst binární soubor, tak
snad i tento. Jen jsem si to chtěla ověřit. Pokud to nepůjde nějak
rozumně, tak mu to zítra zkusím převést do IntelHexu, na což jsem
vlastně svého času dělala program...