Smutny kviz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 10 22:07:07 CEST 2014

>Za dob minulých jsem vozil z Drá¾ïan koax, kde byl Al drát a byl
>pomìdìný. Kdy¾ se to u¾ tehdy daøilo soudruhùm z NDR znamená to ¾e to
>jde :-)

Aha. No, kazdy den sa naucim nieco nove.

>Ten kabel mìl pìnové dielektrikum a aspoò podle papírù mìl lep¹í
>parametry, ne¾ kabely tehdy vyrábìné u nás.

U TV frekvencii je skinefekt vyrazny uz od I. pasma pamati blahej, ale ako
som bol pisal, tento nas kabel rozhodne nie je urceny pre frekvencie, kde
by bol skinefekt nejako dominujuci.

V skutocnosti ma az tak velmi netrapi, z coho ten kabel je vyrobeny, ako
to, ze ma 4x vacsi odpor ako by mal mat. V principe ak by tam bol 2x
hrubsi drot z toho svetleho materialu, nech je to cokolvek, a da sa to
spajkovat, tak som spokojny.

Teda ak to nebude trpiet nejakymi necnostami typu lamavost, co ak je to Al,
tak asi aj bude...?

wek